• ميرفت وعامل صيانه الغسالات

    سكس نار,xnxx, افلام سكس, افلام نيك,سكس اجنبى, سكس اغتصاب, سكس امهات,سكس بنات, سكس حيوانات, سكس عربى,سكس لبنانى,قصص سكس,
    صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه
    قصه انهارده مرويه على لسان صديقه ليا واتبعتتلى على الفيس بوك وبتقول الاول اعرفكم بنفسى
    اسمى ميرفت 46 سنه من القاهره جسمى يميل الى النحافه الا انى امتلك اثداء و ارداف تعتبر اكبر حاجه فى جسمى شعرى اسود وناعم وطويل لون بشرتى قمحى حلمات بزازى دايما منتصبه وسط هاله لونها بنى فاتح شفايف كسى الوردى كبيره هى وزنبورى لانى مش مختونه ست بيت عاديه جدا وقصتى تبدأ لما قمت من النوم فى احد ايام الصيف الحر جدا بعد ليله جنسيه بارده مع جوزى اللى مبقاش قادر يريحنى ولا يجارينى فى الجنس ولا يشبعنى منه المهم قمت من النوم على حدود الساعه 9 الصبح على صوت خبط على الباب وقمت اشوف مين ولاقيته العامل اللى شغال فى شركه صيانه غسالات اسمر وباين على جسمه انه رياضى طويل شويه وفى العشرينات من عمره وكنت نسيت خالص ان انهارده معاده المهم لبست روب فوق قميص نومى الابيض اللى يادوب واصل لنص فخادى ومش لابسه تحته حاجه غير اندر لونه اسود وقفلت الروب كويس وفتحتله الباب واستقبلته وسئلنى عن العطل اللى فى الغساله وانا رديت عليه عدى وطلب منى يشوف الغساله وروحت مدخلاه المطبخ وبدأ فى فحص الغساله عادى وانا لاحظت انه مشالش عينيه من على جسمى وعمال ياكلنى بعنيه من اول ما دخل من باب الشقه وانا استأذنته اعمل حاجه وارجعله ودخلت اوضتى اريح نفسى وافكر لان الشهوه كانت اتملكت منى وبدأت اهيج من نظراته ليا ومن احساس انى انثى ولسه محبوبه ومطلوبه عند الرجاله وبعد تفكير قررت انى اغريه اكتر وفتحت الروب وطلعت وجيبت كرسى وحطيته فى المطبخ وقعدت ادامه وهو شغال وسئلته هاه ايه الاخبار يا بشمهندس الا صحيح انا متشرفتش بأسمك قالى طارق يا مدام اسمى طارق وهو عماب يبص على رجليا اللى باينه من الروب المفتوح وقميص النوم القصير وبزازى اللى باين نصها من فتحه القميص بحلماتى اللى منتصبه وقولتله طيب يا بشمهندس طارق ايه الاخبار قالى تمام تمام اوى وهو بيبلع ريقه وباين زبره من البنطلون انه انتصب وعامل قبه فى بنطلونه من ادام بتدل على ان زبره كبير ويمكن ضعف حجم زبر جوزى كمان وانا هيجت اوى على منظر زبره اللى انتصب فى بنطلونه دا وكسى بقى مغرق الاندر بيتاعى بميته ومبقتش قادره امسك نفسى فا قررت انى ادخل اوضتى واريح نفسى واللعب فى كسى لحد ما يخلص شغل يمكن اهدا من نار الشهوه اللى جوايا دى وفعلا استأذنته انى هعمل حاجه وارجعله ودخلت اوضتى وقفلت الباب بس مش بالمفتاح رقلعت الروب وروحت نايمه على ضهرى على السرير وقلعت الاندر بيتاعى ونزلت الحمالات بيتاعه القميص وطلعت بزازى الاتنين وبدأت ادعك بزازى بأيديا الشمال وبأيديا اليمين نزلت على كسى المبلول بميه شهوتى وبقيت بدعك كسى وانا بتخيل طارق عامل الصيانه وهو بينيكنى فى كسى وبقيت اتخيل منظر زبره وانا مغمضه عينيا ودخلت فى غيبوبه شهوه ومتعه ومكنتش حاسه بنفسى ولا بأهاتى اللى عليت وكانت مسموعه ومفوقتش من متعتى دى غير على طارق وهو واقف جمب السرير بيتاع اوضه نومى وعريان ملط وزبره الاسمر الطويل براسه الكبيره اللى شبه حبايه الخوخ ادام وشى وانا اتخضيت وقولتله ايه دا انت ايه اللى جابك هناا وانا عينيا على زبره الكبير وهو قالى انا سمعت صوت اهاتك فا حبيت اشوف مالك واريحك من التعب اللى انتى فيه وبيضحك ضحكه خبيثه ولاقيته راح حاتط ايديه على دماغى وماسك زبره بيقربه من وشى وانا فهمت هو عاوز ايه وبدون تردد ولا تفكير روحت واخده زبره فى بوقى عشان امصه وانا بقوله اوعى تقول لحد وهو قالى عمرى ما هقول حاجه لحد وانا دخلت زبره فى بوقه امصه وهو باين عليه المتعه من مصى لزبره وبيقول اااااااه وانا عماله امص فى زبره وعماله اممممممم ادخل زبره واطلعه فى بوقى وهو نزل بأيديه يقفش فى بزازى ويعصر حلمه بزازى بصوابعه ويقولى عاجبك زبرى وانا اقوله ااااااه حلو اوى وروحت نازله بأيديا الشمال ادعك كسى وانا بمص فى زبره وبدعكه بأيديا الشمال لحد ما لاقيت نفسى بجيب عسل كسى كله على ايديا من هيجانى دا وهو لما لقانى كده راح نازل يلحس كسى بلسانه وانا بقيت اتأوه واقول ااااااااااااااااح حلو اوى اااااااااااااااه اوووووووووه انت بتلحس حلو اوى كمان اااااااااااه اللحس كمان ااااااااااااااه اللحس اوى اااااااااااه وهو مبطلش لحس فى كسى غير لما جيبت سهوتى تانى ونزلت عسلى كله فى بوقه وهو بلعه كله ولاقيته راح قايم يدعك كسى بأيديه وراح منيمنى على طرف السرير بيتاعى اللى ياما كانت عليه ليالى حمرا بينى وبين جوزى انهارده عليه معركه كمان بس بينى وبين راجل غير جوزى ونيمنى طارق على جمبى اليمين ورفع رجليا الشمال لفوق وراح مدخل زبره كله فى كسى وانا اول ما زبره دخل روحت قايله اووووووووووه بالراحه يا طارق اوووووووووف زبرك كبير اوى ااااااااااااااااااااه وهو ابتدا يدخل زبره الكبير ويخرجه فى كسى بالراحه ويسرع واحده واحده وانا اهاتى بقت تزيد مع سرعته لحد ما بقى ينيكنى بأقصى سرعه عنده ويضربنى على طيزى وانا عمالع اتأوه واقوله ااااااااااه يا طارق بالراحه اااااااااااااااااه زبرك كبير اوى اااااااااااااااااااه وهو عمال يهيج اكتر وينيكنى اسرع وانا هيجت اوى معاه وبقيت عماله اتأوه واقوله ااااااااااااه يا حبيبى كمان اااااااااااه يا طارق نيكنى اوى ايوه اااااااااااااه ايوه كده نيكنى كمان يا طارق اااااااااااااااااه نيكنى كمان وهو نازل فحت فى كسى وانا مش قادره وبرغم الوجع من زبره الكبير بس فى نفس الوقت متمتعه اوى من زبره ونفسى يفضل ينيك فيا حياتى كلها وشغاله اهات وهو ماسكنى من طيزى وعمال ينيكنى بأقصى سرعه وانا اقوله اااااااااااه كمان اااااااااااه كمان نيكنى كمان مش قادره ااااااااااااااه نيكنى اوى وانا لاقيته مره واحده راح مبطئ من سرعه نيكه ليا وراح مطلع زبره من كسى وراح نايم جمبى على ضهره على السرير وراح شاددنى عليه وانا فهمت انه عاوزنى اقعد على زبره وروحت مدياله ضهرى ومسكت زبرع الكبير بأيديا وابتديت اقعد على زبره لحد ما دخل كله جوا كسى و وصل لمناطق عمر زبر جوزى ما وصلها وابتديت اطلع وانزل على زبره بالراحه واسرع واحده واحده وهو ماسكنى من وسطى وانا عماله اتأوه ومش قادره وهو ابتدا يحرك وسطه تحت منى ويدخل ويخرج زبره فى كسى وانا مبقتش قادره وبقيت اقول ااااااااااااااه زبرك كبير اوى اااااااااااااه يا لهوى فين جوزى يشوف الازبار اااااااااااااااااه وعماله اتأوه واهبد نفسى وجسمى على زبره لحد ما حسيت انى خلاص هجيب وبقيت اقوله ااااااااااااااه يا حبيبى اااااااااااااه نيكنى نيكنى نيكنى ااااااااااااااه نيكنى اوى يا طارق اااااااااااااااااااه هاجيب اااااااااااااااه هاجيب مش قادره ااااااااااااااااااااه وروحت منزله عسل كسى كله على زبره وانا بترعش من المتعه وروحت قاعده على زبره كله وهو جوا كسى اريح شويه وبعد ما هديت ابتديت اتنطط تانى واطلع وانزل على زبره وانا عماله اتأوه ومش قادره اسيطر على نفسى من المتعه ولا عارفه اكتم اهاتى من زبره اللى جننى وبقيت عماله ادعك فى كسى بأيديا وانا بتنطط على زبره واقوله اااااااااااه زبرك كبير اوى اوووووووووف مش قادره ااااااااااااه نيكنى كمان ااااااااه وهو ابتدا يحرك وسطه وزبره تانى تحت منى وينيكنى بزبره اوى فى كسى وبدأ كسى يوجعنى من كتر الرزع فيه وبقيت مش قادره اكتم اهاتى ودقيقه بالظبط وراح مقومنى وخلانى اخد وضع الدوجى استايل وراح واقف ورايا وحشر زبره الكبير فى كسى من ورا وعمال ينيكنى بالراحه ويسرع واحده واحده وانا عماله اتأوه ومش قادره من المتعه وهو عمال يدخل زبره ويخرجه فى كسى ويضربنى على طيزى لحد ما بقى ينيكنى بأقصى سرعه عنده وانا هيجت اوى معاه وبقيت اتأوه واقوله ااااااااه كمات يا حبيبى كمان اااااااااااه نيكنى كمان افشخلى كسى ااااااااااه نيكنى اوى ااااااااااه نيكنى نيكنى ااااااااااااه مش قادره اااااااااااااه زبرك حلو اوى يا طارق مش قادره اااااااااه اه اه اه اه اه ايوه كده ايوه كده نيكنى كمان ااااااااااااااااه ولاقيته راح مطلع زبره من كسى وراح نايم على السرير على ضهره وخلانى اقعد على زبره تانى بس المره دى وشى ليه ودخل زبره كله فى كسى مره واحده وانا ابتديت اتنطط على زبره وهو بيحرك وسطه وزبره داخل خارج فى كسى وانا مش قادره ابطل اهاتى من كتر الهيجان اللى انا فيه وعماله اقوله اااااااااه كمان كمان ايوه كده ااااااااااه نيكنى كمان اوووووووغ نيكنى اوى ااااااااااه افشخلى كسى ااااااااااااه كمان كمان ااااااااااه نيكنى اوووووووووى نيكنى كمان ااااااااااااااه وهو هاج اوى وبقى عمال يرفعنى بأيديه وينزلنى على زبره وانا هيجت اكتر معاه وبقيت اتنطط اسرع على زبره وعماله اقوله اه نيكنى يا حبيبى ااااااااااااه نيكنى اوى ااااااااااااه هاجيب تانى نيكنى اسرع اسرع اااااااااااااه وهو بقى ينيكنى بكل قوته وانا بقول ااااااااااااه ااااااااااااااااه هاجيب اااااااااااااه هاجيب هاجيب وروحت منزله عسل كسى تانى على زبره وقعدت اريح من غير ما اتحرك لحد ما هديت وهو ابتدا يحرك زبره تحت منى وانا فعلا ماكنتش قادره من كتر ما نزلت شهوتى فى اليوم دا وهو عمال ينيك فيا وانا اقوله ااااااااااااه مش قادره ااااااااه هات بقى وريحنى اااااااااااه كسى اتفشخ من زبرك اااااااااه مش قادره مش قادءه اااااااااااااااه وفعلا كنت حاسه بوجع فى كسى من كتر النيك نص ساعه كامله بينيكنى وهو راح شايلنى وخلانى انام تحت منه على ضهرى وهو زبره لسه فى كسى ومش مبطل نيك فيا وانا مبقتش قادرع استحمل لحد ما لاقيته بينيكتى بكل سرعته وانا بقوله ااااااااااه خرجه وهات بقى اااااااااااه حرام عليك ااااااااااه نزل ابوس ايديك اااااااااه وهو لاقيته بيزوم وبيسرع فى نيكه فى كسى وبقى عامل زى الاسد عرفت انه هايجيب خلاص بقيت اقوله اااااااه متجيبش فى كسى اااااااااه ماتجيبش فى كسى ااااااااه وهو لاقياه بيقول اااااااااه هاجيب خلاص عوزاهم فين قولتله ااااااااه على بزازى يا حبيبى على بزازى اااااااه وراح مطلع زبره فى اخر لحظه وجاب لبنه كله على بزازى وراح بايسنى فى شفايفى وقام عشان يدخل الحمام ورجع وبقى واقف جمبى يلبس وانا خدت رقمه و ودعته ببوسه على الباب وقولتله وقت ما هحتاجك هكلمك وقفلت الباب ودخلت نمت بعد النيكه دى واللى اتكررت كتير بينى وبين طارق

    عرب نار , سكس حيوانات, سكس محارم, سكس امهات, سكس مترجم, قصص سكس, سكس محجبات, نيك بنت


    votre commentaire
  • بدأت زوجتي بزيارة الجارة لماذا حدث

    سكس جماعى,
    سكس محارم نار, سكس اخ واخته,سكس محارم جماعى,
    بدأت زوجتي بزيارة الجارة التي تسكن في الطابق الاول والتي يبدو عليها انها متحررة تماما وهذا الشيء الذي دفع
    زوجتي للتعارف عليها لان زوجتي تحب التحرر ولا تحب التقاليد القديمة وهذا طبعا يعجبني بالمرأة كثيرا ومنذ أول زيارة
    لهذه الجارة التي تدعى هناء فقد اعجبت بها زوجتي وبدأت تتردد الى منزلها وتبادلها هناء الزيارة فقد كانت هناء امرأة
    بيضاء ليست طويلة ونحيفة الخصر وكانت تضع المكياج الكثير دائما بينما زوجتي طويلة وممتلئة الجسم والسيقان والطيز
    وفي ذات يوم بعد ان عادت زوجتي من عند هناء قالت لي بأن زوج هناء يبادلها النظرات وهو يحاول المزاح معها والتقرب
    منها واخيرا بدأ يلمح لها عن طريق الحديث والنظرات الى بناء علاقة معها وحدثتني ايضا عن زوجته هناء التي يوحي
    شكلها الى انها شرموطة فقلت لزوجتي هذا جميل تابعي معهم تبادل الزيارات فكنت انا مسرورا وزوجتي ايضا مسرورة
    وفي احد الايام لم تكن الساعة تجاوزت التاسعة مساء اتصلت هناء بزوجتي وطلبت منها ان تأتي لعندها كي تشرب القهوة
    فذهبت زوجتي لعندها ولم تعد حتى الساعة الحادية عشر ليلا وكان ظني بمحله وذلك بعد ان روت لي ماجرى بينها وبين
    هناء وزوجها وبدأت تحكي لي .
    ( والان الكلام لزوجتي )اى امراه عاوزه تنياك او اى امراه جايه مصرahmedsaied83 ياهو

    جلسنا انا وهناء وكان زوجها موجود معنا فقام زوجها وقدم لنا القهوة وبدأنا نتحدث فقالت لي هناء انا وزوجي نذهب في
    اغلب الاحيان الى النوادي الليلية مع بعض اصدقائه وزوجاتهم ونسهر وننبسط كثيرا فما رأيك بأن تذهبي معنا انتي
    وزوجك في الايام المقبلة فقلت لها اوكي فأن زوجي ايضا يحب مثل هذه السهرات وبعد قليل سألتني كم هو قياس صدرك
    فقلت لها فقالت بأنها هي تلبس ستيانات اصغر من ستياناتي ثم سألتني عن افضل الالوان التي احبها للباسي الداخلي فقلت
    لها بأنني انا وزوجي نفضل الاسود والاحمر فضحك زوجها وقال بأنه ايضا يحب الاسود ثم قام زوجها الى الحمام فقالت لي
    هناء كيف ترين زوجي فقلت لها جميل ودمه خفيف فقالت بصراحة ان زوجي يحب ان يمارس معك الجنس وهو يشتهيكي
    منذ اول يوم شاهدكي فيه فقلت لها انا جاهزة فقامت وذهبت قليلا ثم عادت وامسكت يدي وسحبتني وقالت لي تذكري او ليلة
    زفافك لزوجك وها انا الان ازفك ايضا لزوجي واخذتني الى غرفة النوم ودخلنا واذ بزوجها ممدا على السرير عاريا يلعب
    يزبه المنتصب وينتظر قدومي فقالت لي هناء سأترككم تنبسطوا فنهض واجلسني على طرف السرير وراح يمصمص
    شفتاي وخدودي ويفرك نهودي فأمسكت زبه وكأنه عصا منتفخ وفورا فك لي ازرار القميص وشلحني البنطال ثم مددني
    فوق السرير على بطني وجلس فوق سيقاني وراح يفرك طيزي ويقول لي طيزك رائعة وتستحق النيك ثم قلبني على ظهري
    وجلس فوق صدري بعد ان شلحني الستيانات والكيلوت ووضع زبه بين بزازي وشدني من رأسي ليقنرب فمي من زبه
    وادخله في فمي وبدأت امصه فبدأ كسي يجري بماءه واحسست بشيء حار يسيل بين سيقاني وانتصبت حلمتا بزازي وهو
    يفرك رأس زبه عليهما ثم تراجع الى الخلف وفتح لي سيقاني وبدأ يلحس كسي وشعرت بشوة كبيرة جدا فامسكت بشعره
    وانا اشده واضغط براسه على كسي وبدأت احرك كسي بقوة بينما لسانه يخرج ويدخل بكسي ثم طلبت منه ان يتمدد على
    ظهره ووقفت فوقه وجلست فوق زبه وانا اتراقص فوقه وهو يفرك بزازي وشعرت بزبه يغوص بكسي وكأنه وصل الى
    معدتي وفجأة صرخت وقلت له اجا ضهري ممممممممممم …………. اجا ضهري وارتميت فوق صدرة وهو يقبلني
    ويمصمصني ثم مددني على بطني وجلس فوق طيزي ووضع زبه بين ارداف طيزي وهو يفركه الى ان وصل كسي فأدخل
    زبه بكسي وصار ينيكني ويشد لي شعري وهو يقول ممممممممممم ابوس كسك …… ابوس طيزك يا شرموطة ……. انتي
    قحبة متل مرتي ……… انا اموت بالشرموطات وبدأ صوته ينخفض وشعرت بحليب زبه يتدفق في كسي وشعرت بحرارته
    اللذياى امراه عاوزه تنياك او اى امراه جايه مصرahmedsaied83 ياهو

    ذة ثم ارتمى فوق ظهري وراح يقبل رقبتي وخدي ثم قال لي كيف هو طعم زبي اليس لذيذ فقلت له لذيذ جدا فقال لي
    سأجعل زوجكي ينيك زوجتي هناء اذا بقينا اصحاب مع بعض ثم قمت ولبست ثيابي وخرجت فوجدت هناء تنتظرنا على
    الكنبه فتبسمت وقالت لي مبروك ياعروس وقبلتني وخرج زوجها فقالت له ايضا مبروك ياعريس ثم سألتني هل اعجبك زب
    زوجي فقلت لها نعم ولذيذ ايضا فقالت اذا بقيتي معنا فستكوني دائما مبسوطه فقلت لها وزوجي قالت سأبسطه ايضا
    وستشاهدي ذلك متى تشائين فقلت لها اوكي لان زوجي يحب ان انتاك وانا احبه ان ينيك وحده غيري ونحن متفاهمين بهذا
    الامر )
    وهنا لم اعد احتمل وانا اتهيج وهي تروي لي هذا الكلام فسحبتها الى ال
    سكس, افلام سكس, سكس عربى, سكس نار,سكس محارم


    votre commentaire

  •  سكس كس يستهل الطحن

    فكرت وفكرت كثيرا لكني لا اعرف لماذا هناك اكساس مجنونه والكس المجنون بيتحكم بصحبته ولا يراعي فيها اي شئ لا اصلها ولا فصلها ولا اخلاقياتها ولا تربيتها ولا شئ فهو المتحكم الذي يامر وصاحبه الكس تنفذ. الكس المجنون هو كس شهواني يريد ان يعرف ويجرب ويتمتع بكل شئ . الكس المجنون هو تركيبه غريبه من الاكساس فيه الشهوه التي تصل لمرحله الشزوز وليس للمنطق والاخلاقيات سيطره عليه. بعد مقدمتي القصيره احب ان اقول لكم اني ترددت في كتابه هذه القصه لانها قصه حقيقيه وصاحبه القصه كانت بالنسبه لي احلي شئ بحياتي.
    يويو وده اسم دلع صاحبه القصه ولدت من اسره ميسوره الحال كانت دلوعه ابوها وامها كانت بنوته صغيره رقيقه زي العصفوره .
    يويو صاحبه الاعوام السابعه والعشرون تعلمت وتربت بمدارس اللغات بالقاهره وكانت تذهب لاحد انديه القاهره الكبري الي مابيدخلهاش غير اولاد الاكابر هنا بيكون كل شئ الرقص والخمر والمخدرات وكمان الان شبكات الدعاره للاسف .
    المهم نرجع ليويو عندما كانت بالعاشره احست ان هناك اشياء كثيره بجسمها لا تعرف معناها وكانت البنت صغيره ولا تفهم اشياء الا الحب وقبلات الافلام وكانت عندما تري فلم عربي فيه بوس كانت تجري وتذهب بعيد الي ان تخلص البوسه.
    كانت يويو باليوم التالي تذهب لزميلاتها وتحكي لهم عن الفلم اللي راته ورات عبد الحليم يقبل ناديه لطفي متلا في فلم ابي فوق الشجره وكانت تشعر بالسعاده لمناقشه اوضاع الغرام مع زميلاتها الصغار وكانوا يتهامسون ويضحكون وكان بينهم رموز وكلمات عن اي شئ يرونه غير طبيعي اذا وجدوا متلا شاب وفتاه او راوا رجل او امراه كله تعبيرات طفوليه مراهقه معينه بينها وبين اصدقائها .
    كان ايمن ابن خالتها بسن الخامسه عشر وكان دائما الحضور لهم بعطله نهايه الاسبوع وكان الامهات يطمئنون انهم يلعبون مع بعضهم .
    بيوم كانت هي ببيت ايمن وكانت تلعب بمكتبه ورات مجله بلاي سكس وهنا فوجئت بصور البنات العرايا وكمان صور الازبار اللي داخله بالكساس .
    مصدقتش يويو ماراته . وباليوم التالي حكت لزميلاتها اللي شافته بدرج مكتب ايمن . وطلبوا منها ان يروا المجله فوعدتهم . المهم بيوم علي غير ميعاد وهي راجعه من المدرسه ذهبت لبيت خالتها وسالتها هل ايمن موجود فقالت لها خالتها لسه ماجاش من المدرسه انتي عاوزاه بحاجه قالت لا بس اصلي المره الماضيه يظهر اني نسيت كراسه مهمه عنده. خالتها قالت لها روحي دوري عليها بغرفه ايمن احست البنت بالفرح وذهبت وفتحت مكتب ايمن فلم تجد المجله . اتجننت واخدت تبحث عن المجله بكل مكان وكانت تعلم مخابئ ايمن .وذهبت هنا وهنا وجدت عشرات المجلات وشرائط فيديوا المهم خطفت مجله وخباتها بشنطتها . اخدت شريط فيديو وحطيته بالفيديو واذا بها تجد فلم نيك وجنس رهيب تسمرت بالارض وقفلت التلفزبون والفديو بتوع ايمن ورجعته مكانه وجريت علي بره .
    المهم وصل ايمن وهي في حاله ارتباك. ارتباك من الفلم اللي شاهدته وارتباك من المجله اللي سرقتها لزميلاتها .
    باليوم التالي اخدت المجله للمدرسه واخد البنات ركن باحد الغرف البعيده وقعدوا يشاهدوا المجله وصور النياكه والشباب بيعملوا ايه. يويو لاول مره بحياتها احست بشئ غريب بجسمها احست ان هناك الم ووجع و تعب بكسها ولكنها احست ان ده من مشاهده الصور . اخدت المجله ورجعت البيت وهنا كانت امها مشغوله بالمطبخ واخدت المجله وحطتها وسط مجله العلوم واخدت تطالع صور السكس واحست ان كسها شد وابتدا يفتح ويقفل وكانت لا تعرف لماذا فهي ابنه العاشره او شهور بعد العاشره .
    المهم اليوم التالي وهي راجعه للمدرسه ذهبت لخالتها وكانت خالتها مشغوله من جاره لها فاستازنت خالتها الذهاب لغرفه ايمن ابن خالتها .
    المهم اخدت المجله وفتحت مخبا ايمن ولا تدري ان ايمن خلفها . وقال لها بتعملي ايه هنا يا يويو .وشاف المجله بايدها وقال لها عملتي ايه بالمجله .
    المهم اتلخبطت من ايمن وكان ايمن واد بيفهم كتير المهم قال لها اوعي تقولي لحد . قالت له وهو انا مجنونه يا ايمن .
    المهم قال لها لو ماقلتيش لحد ح اعطيكي اي مجله عاوزاها بس ترجعيها المهم اخرج المجلات واخدا يطالعان المجلات وكانت هي مكسوفه من ايمن المهم حط ايده عليها وبسها وكانت اول بوسه بحياتها من ابن خالتها .
    ابتدات يويو تحس بالف باء الانوثه علي يد ايمن اللي كان كل ماتروح الي بيتهم ياخدها البيت ويفرجها علي احدث المجلات وينزل فيها بوس .
    استمر الوضع حتي اصبحت 12 سنه وايمن كان بالثانويه العامه .
    بيوم كانت مشتاقه لايمن وذهبت لبيتهم وكان ايمن لوحده وكانت امه بالخارج . كان ايمن مشغول بمشاهده احدث الافلام اللي وصلته .المهم قال لها ادخلي ادخلي بسرعه وفتح التلفزيون واخد الاتنان مشاهده الفلم وكان ايمن زبه شادد اقترب من يويو ولزق زبه فيها فقالت له انا عارفه انتي بتعمل ايه . المهم اخرج لها زبه ولما شافته اخدت بالضحق وهي لا تعرف ليه واعطاها تمسكه ولكنها تركته بسرعه وقالت له ايه ده هو ماله عامل كده
    المهم ايمن قال لها انا ممكن العب معك لعبه انا وانتي بس . قالت ايه قال لها بس اوعي تقولي لحد . المهم قفل الشقه بالمفتاح وقال لها اقلعي هدومك قالت لا يا ايمن حد يجي قال لها ماتخفيش امي مشح تيجي دلوقتي لسه امامها ساعتين وابوي بيجي بالليل .
    المهم هي وافقت علي ان تخلع الكيلوت وهنا شاف ايمن ان شعر الكس ابتدا ينبت المهم حط ايده عليه وفجاه احسنت يويو بالكهربا بكل جسمها .
    مسكها ونيمها علي ظهرها واخد يضع راس زبه علي كسها حتي جاب لبنه عليها وقال لها يالاالبسي . احست ساعتها بلزه مابعدها لزها وتعددت مقابلات يويو وايمن .
    كانت يويو كل يوم تزداد شهوه وكسها بيزداد اثاره ونشوه وسخونه ودفا . المهم كان لايمن صديق اسمه ياسر هو اللي بيجبله الافلام والمجلات حيث اخوه يعيش باوربا وكل ما يحضر مصر بيحضر له الافلام والمجلات وكل شئ عن الجنس . المهم بيوم كان ياسر عند ايمن وهنا تقابل معها وكان ولد احلي من ايمن واطول منه ولبق بكلامه . المهم كان ياسر يعرف ان ايمن بينيك يويو بنت خالته وكانت يويو كلها سكس وكانت البنت لما تبص له بعنيه تنكسف وتنزل عينيها للارض . المهم دخل ايمن للدش وتركهما لوحدهما واذ بياسر يذهب بجانبها ويضع ايده علي كتفها ويقبلها و مستسلمه ومغمضه عنيها وراحت فيها نيمها ياسر علي السرير واخد يبوسها وكانت بوسته اقوي من بوسه ايمن . استمر ياسر بتقبيل يويو وهو يحط ايده علي كسها .
    المهم خرج ياسر من الدش وهنا ياسر قال له عاوزك بموضوع . المهم اخده بالغرفه التانيه وكلمه كلمتين وهنا لبس ايمن ملابسه وقال لبنت خالته خدوا راحتكم انا نازل اشتري سجاير .
    المهم مسك ياسر كوكو واخد يمص صدرها وقلعها ملابسها كلها وهي مستسلمه لايد ياسر لانه كان معلم وعارف بيعمل ايه .
    المهم اخد بمسك كسها اللي فيه الشعر الناعم البسيط وبزازها زو الحلمات الورديه واخد يحسسها بكل جزئ بجسمها وهي راحت بعالم تاني واحست بنشوه غير نشوه ايمن ابن خالتها وهنا نطر ياسر لبنه وقال لها البسي بسرعه ونظر من البكونه وكان ايمن يقف علي الناصيه وناداه.

    عرب نار, سكس امهات, سكس محارم,سكس, سكس مصرى, سكس عربى,افلام نيك, تحميل افلام سكس,
    كان ايمن وياسر يتقاسمون يويو ويمتعوها وكانت يويو تحت رحمتهم فهم اللي حركوا لها الكس وحركوا لها مشاعرها وعرفوها الف باء الاحاسيس الجنسيه .كان واحد كل مره ينكها والاخر يراقب الطريق الي ان ادمنت يويو علي الجنس الخارجي واللعب بجسمهل وصدره من ابن خالتها وصديقه ياسر. تعود كس يويو علي الجنس وكانت مدمنه جنس خارجي مع الشابين ولكنها كانت تحب ياسر اكتر من ايمن ابن خالتها .
    انتهت الثانويه العامه لايمن وياسر وسافرا الي الاكاديميه البحريه . وهنا ترك الاتنان فراغ جنسي رهيب بحياه يويو ابنه السابعه عشر . كانت يويو لا تستطيع المذاكره من شده الم كسها كانت دائما اللعب فيه حتي تستريح لان اللي كانوا بيريحوها ماكانوا موجودين . المهم كانت دائما تشتاق لايمن وياسر والي الجنس الخارجي وسافر الاتنين لرحله مع الاكاديميه وتركوها لحالها .
    اخدت يويو تفكر بكسها وكيفيه ان تمتعه واحست انه يجب ان تزوق طعم زكر ولكن اين هو فهي لا تثق باحد . كانت يويو تقابل ابن الجيران ولد بنفس عمرها ولكنه ليس برصانه وركزان ياسر وايمن . احبت يويو التعرف علي ابن الجيران اللي كان مغرم بالرقص والموسيقي الشرقيه وكان عبيط واهبل . حاولت ان تثيره بحركات معينه ولكنه كان اهبل عبيط حمار لم يفهم ماتريد.
    بعدت عنه واخدت تنظر للشباب وكان هناك شاب باين عليه من بيئه واطيه وبايظ وكان يطاردها من ان لاخر بالشاعر او علي السلم لدرجه ان بواب العماره جري وراه بيوم علشان مايزعجهاش .
    المهم كانت يويو هايجه ونريد فارس يركب عليها كي يهدئ مشاعرها . المهم بيوم كانت ماشيه ورات الولد الصايع وكان ينظر اليها واحست يويو بالغربه لان الولد كان جرئ جدا بكلامه واستمالته ليها بكلماته وكان الولد ح يموت عليها . المهم ابتسمت له ابتسامه صغيره الواد شاف كده اتجنن . من حظ الولد كان البواب مش بالباب وركبت البنت الاسانسير وركب وراها الولد ونظر لها وهجم عليها واخد يبوس فيها وهي مستسلمه جدا وتلزق كسها بزبه المشدود وهنا اوقف الولد الاسانسير بمنتصف الدورين واخد يبوسها وهي تتاوه ويمسك صدرها وجسمها بقوه ولم يفق الاتنين الا من صوت الناس الاسانسير ياللي فوق . تحرك الاسانسير وجري الولد لاسفل وهي ذهب الي بيتهم وهنا قفلت غرفه النوم علي نفسها واخدت تدعك وتدلك كسها الي ان جابت وارتعشت وراحت بالنوم علي السرير ولم تفق الا والخادمه بتقول لها الاكل ياستي .
    تعددت لقائات يويو بالولد ده بالاسانسير وبعد فتره اختفي الولد .كانت ليويو صديقه مقربه اسمها ميرفت لها بتحكي لها عن كل شئ وكان الاتنان ينزلان تحت البطانيه ويتبادلان الاحاديث وكل منهن تحكي للاخري عن مغاراتها وكان الاتنان اخر هيجان لدرجه انه من حكايتهن بيمسكوا بعض ويحضنوا بعض وابتدات الاثنتان بالقبلات وتريح بعضهن واللعب بكس الاخري الي ان يستريحان .

    سكس مترجم.سكس ام وابنها,سكس محارم, سكس امهات,سكس حيوانات, سكس اغتصاب,سكس مصرى,سكس اخ واخته,قصص سكس,افلام نيك,

    votre commentaire

  • يعشق عمته

    انا شاب فى الثامنة عشر من عمرى اعيش مع امى وابى ولدى اخت تكبرنى ب سبع
    سنوات تقدم شاب لخطبة اختى وتمت الخطبة واذ بذلك الشاب يحضر لابى ليعرفه انه
    مسافر لمدة طويلة ويريد ان ياخذ اختى معه وانه يريد الزواج بسرعة حتى يتمكنوا
    من انهاء اجراءات السفر ... وترك الاب فى حيرة كيف يتصرف فى مبلغ من المال
    مطلوب منه لكى يتمم زواج اختى فرأى انه لابد من الاستعانه باخته ( عمتى 42
    سنة ) الارملة والتى لم تنجب الا بنت واحدة متزوجة من شاب ثرى فى بلد عربى
    وانها لا تقدم على زياراتها الا كل 6 شهور او ما يقرب على سنة .... واتصل بها
    تليفونيا واعلمها انه يريدها فى شىء هام ، فواعدته على انها سوف تاتى
    لزيارتنا فى الغد وسوف تقيم عندنا يومين ثلاثة على اساس انها تقيم بمحافظة
    اخرى وليست بالمحافظة التى نقيم فيها .. وفى الموعد قال لى والدى سوف تحضر
    عمتك كمان ساعة بالقطار فاذهب الى محطة القطار بالسيارة وانتظرها وهاتها
    وتعالى ...... وفى موعد وصول القطار انتظرت الى ان رايتها فماذا هذا الذى ارى
    انها صاحبة جمال يفوق الخيال ... طويلة لونها قمحى وليس باللون الاسمر انه
    اللون الخمرى الذى يسكر الذى يراه جسم متناسق صدر ليس بالكبير ومن سيقانها اه
    سيقان طويلة ملفوفة المهم اعجز عن وصفى لجمالها ولكنى سكرت ودوخت من جمالها
    عندما رايتها وليس لكل من يراها يعطيها سن 42 ولكن يعطيها سن 30 او اقل المهم
    سكس, سكس نار, افلام نيك, افلام سكس, سكس عربى, سكس حيوانات, سكس امهات, عرب نار,تحميل افلام سكس,سكس اخ واخته, سكس اغتصاب,

    سلمت عليها ورات فى عيناى ما لم يكن طبيعيا فسالتنى فقالت اوه مالك سرحان ليه
    فى ايه فقلت لها ابدا عمتى مفيش حاجة فقالت لى هى دى المقابلة ده انت
    مششفتنيش من 5 سنين مش عيب تقابل عمت وانت سرحان ومش عطينى اهتمام كده وشارد
    الذهن .... هذا الكلام افاقنى من دوختى وسكرى وفك عقدة لسانى التى جرتنى الى
    ما انا عليه فقلت لها ابدا عمتى بصراحة انا فى انبهار من جمالك فلم اكن اتخيل
    انك بهذا الجمال فكانت ترتدى على عيونها نظارة سوداء فخلعت النظارة واذ بى
    ارى اجمل عين مع انهما عيون عسليه برموش ثقيلة سوداء منظر جميل فما ان خلعتها
    واطلقت لها صفارة خرجت لوحدها من بين شفايفى فقالت لى انت باين عليك مجنون
    احنا فى الشارع يلا فين السيارة فحملت عنها حقيبتها وذهبنا الى السيارة وفتحت
    لها الباب وجلست جوارى وارتفع فستانها قليلا فظهرت نصف فخوذها فلاحظت هى انى
    انظر الى فخوذها فقالت لى ايه ياواد مالك هتكولنى بعنيك انت مش على بعضك ليه
    وسحبت طرف فسانها لتنزله وتدارى ما يمكن مدارته عن عيونى فقلت لها مش هقدر
    اقول لكى اكثر من انك جميلة ياعمتى ..... فقالت لى متشكرة وخد بالك من السكة
    وان سايق ..... وعندما اقتربنا من المنزل نزلت هى وانا فتحت شنطة السيارة
    وحملت شنطة ملابسها .. واحنا طالعين على السلم تعمدت ان تكون هى امامى لكى
    ارى جسمها الجميل وهى ماشية امامى لاحظت هى ذلك فضربتنى فى كتفى بيدها وهى
    تبتسم فقالت لى دا انت طلعت مجرم بس انا مش هسكت وحلفت انها سوف تقول لابى
    ووصلنا الى الشقة ففتحت لنا اختى وسلموا على بعض وباسو بعض كما سلمت على
    والدتى وابى وكثرة سلامات وكلام ترحيب
    فقال لها ابى انتى جايه من سفر ادخلى خدى حمام وتعالى يلا ناكل علشان احنا
    منتظرينك .... فدخلت الحمام وانا ذهبت لحجرتى وقلت لابى انا داخل انام وبينى
    وبين نفسى خايف من كلامها احسن تقول لابى عن اللى حصل .... فدخلت حجرتى وغيرت
    هدومى واستلقيت على السرير والخوف يتملكنى من الذى سوف يفعله بى ابى من
    شكوتها منى ولم ادرى بنفسى على قرب المغرب ووالدتى تصحينى وتقولى قوم انت ايه
    ده نايم طول النهار فقمت ودخلت الحمام لاخرج واجدهم جميعا جالسين فقالت امى
    لاختى حضرى لاخيكى الطعام وفعلا دخلت واكلت وانما انا فكرى شارد وخيالى سارح
    هل هى اشتكت ام هى منتظرة ان اجلس معاهم وبعد الاكل ذهبت الى حجرتى وما هى
    الا ثوانى ونادى عليا ابى بان احضر فذهبت وقال لى ليه مش عاوز تقعد معانا هى
    عمتك موحشتكش فلم انظر اليها ... ولكنى سمعت صوتها قالت ابدا ده رحب بى جامد
    قوى فى السكة تملكنى الخوف الى ان انهت كلمتها وسكتت .... فنظرت اليها لقد
    احست بخوفى فقالت لى واقف ليه تعالى اقعد جنبى فذهبت وقعدت جنبها وشربنا
    جميعا الشاى وذهبنا لنتفرج على التليفزيون وهمست لى وانا قايم وقالت لى
    ياجبان خايف مش كدة ولكنه قالتها وهى تبتسم ... ذهبنا لحجرة التليفزيون
    وجلسنا بنما نادى والدى عليها ودخلا الصالون وذلك حتى يطلب منها والدى ما
    يريده من نقود وبعد فترة خرجوا من الصالون وهم يتكلمون وضحكون فعرفت ان ابى
    وصل معها الى حل ..... وعند اقتراب موعد النوم ذهبت اختى لحجرتها واستأذنت
    والدتى لتذهب لحجرتها وقام ابى وقال لى عمتك هتنام معاك فى حجرتك علشان بكرة
    هتروح معها البيت بالسيارة وتباتوا فى بيتها وتيجو بعد بكرة هتيجيبوا حاجة
    وتيجو .... فانشل تفكيرى وسرحت بخيالى من كل المفاجأت دى وذهبنا جميعا للنوم
    .. وما ان دخل ابى حجرته دخلنا انا وعمتى حجرتى فكان سريرى صغير على فردين
    ولكنها لفرد واحد واسع فقالت لى عمتى يلا دور وشك وطفى النور شوية علشان اغير
    هدومى وفعلا عملت اللى قالت عليه وسحبت الغطاء الخفيف على جسمى وعطيتها ظهرى
    فشعرت بها وهى تطلع السرير ووجهها لظهرى وقالت لى انت نمت فقلت لها لا وانا
    عملت اللى قولتيلى عليه انى ادور وشى فضحكت بشويش وقالت لى اللى يشوفك وانت
    بتكلمنى ميقولش عليك جبان كدة خوفت علشان مقولش لابوك متخفش مش هقوله يلا
    المرة دى سماح فشكرتها .. وقولت لها تصبحى على خير ... وبعد ما يقرب النصف
    ساعة سمعتها بتنادى عليا وتهزنى فلم ارد عليها واصطنعت النوم ولقتها اتاكدت
    انى نائم فحضنتنى من ظهرى ولصقت صدرها فى ظهرى وبطنها فى وسطى وتهمس وتقول
    ياخسارة نمت ولاحظت فركها لصدرها بظهرى الى انى شعرت برعشتها . فانقلبت
    واعطيتها وجهى ليصبح وجهى لوجهها وكانى نائم فوضعت يدى على كتفها فاحسست بلحم
    كتفها فسكتت واخذت انزل يدى شوية بشوية وهى لم تتكلم الى ان وصلت لفخوذها
    فقالت لى انت صاحى ففتحت عينى لها فقلت لها فى ايه عمتى فقالت لى شيل ايدك من
    على فخاذى فضحكت وقلت لها حاضر وقالت لى انا اللى احضنك بس ماشى فقلت لها
    حاضر وما ان حضنتنى حتى انتصب زوبرى ولامس تحت سويتها شعرت بيه وقالت لى ايه
    ده ومسكته بيدها فقالت لى انت تعبان للدرجة دى بسبى طيب نام دلوقتى وبكرة
    هريحك وروحنا فى نوم عمبق ولم استيقظ الا بيدها وكانت قد ارتدت ملابسها
    فاستيقظت فقالت لى يلا علشان نمشى فقمت من النوم ولبست ملابسى بعد دخولى
    الحمام ووجدت اختى وامى اما الاب فقد ذهب الى عمله ... فطرنا ونزلت لاجهز
    السيارة وبعد ربع ساعه نزلت عمتى وقالت لى يلا وما ان جلست فى الكرسى المجاور
    لى وظهرت مرة اخرى نصف فخوذها ولكن هذه المرة لم تسحب طرف فستانها وانا
    ابتسمت بعد ان لاحظت انى انظر اليهم فقالت لى ده انت طلعت مجرم كنت مستخبى لى
    فين ياااااه قالتها وسكتنا وبعد فترة تكلمت معى فى حديث عادى الى ان وصلنا
    الى منزلها فقالت لى اقفل السيارة ويلا وطلعنا الشقة بتاعتها فقالت لى لو
    عاوز تدخل الحمام ادخل على ما اغير هدومى واخذ حمام انا كمان علشان نحضر
    الغداء ... وفعلا دخلت الحمام وخلعت هدومى واذ بالباب بفتح وارى عمتى داخلة
    ولم تكن ترتدى اى شىء سوى كلوت صغير اسود وقالت لى ممكن نستحمى سوى فقلت لها
    ده حلم انى استحمى معاكى فقالت لى ده انا اللى ميته من امبارح بسبب كلامك
    ودخلت معى تحت الماء وما ان دخلت حتى حضنتها وقبلتها قبلة طويلة بمص الشفايف
    ورضعهما والتحسيس على بزيها والفرك فيهم وشعرت بانتصاب زوبرى فحسيت بيدها
    بتتحسسه وقالت لى زوبرك حلو اوى قلعنى الكلوت فقلعتها الكيلوت واذ بها تحطه
    بين رجليها وتحت كسها وقمطت عليه مع تحريكها لوسطها يمين وسشمال قدام وورا
    وحسيت بلزوجة كسها فرعت فخذها بيدى واحنا واقفين فنغرز زوبرى فيه كانه فى
    سباق مع النيك واخذت شفايفها بشفايفى ويدى الاخرى تفرك حلمة بزها ولم ندرى كم
    من الوقت على وقوفنا بالحمام الا بعد رعشتنا معا فاكملنا حمامنا ولم ينطق كل
    منا حتى ولو بكلمة واحدة وجلست اتفرج على التليفزيون وهى ذهبت للمطبخ لتحضر
    الغذاء وجاء وقت الغذاء فاكلنا ولم ننظر لعيون بعضنا ولا حت بكلمه كله فى صمت
    وبعد الاكل رفعنا الصحون ووقفت هى بالمطبخ تعمل شاى وبعدها جاءت تحمل الشاى
    شربناه فى صمت وما ان وضعت كوب الشاى فارغ وقالت لى ادخل استريح وافرد جسمك
    شويه على سريرى فقمت ودخلت حجرة نومها وما هى الا نصف ساعة ودخلت وقالت لى
    نمت فلم ارد عليها ووقفت امام دولاب ملابسها لتختار قميص نوم اسود فخلعت
    ملابسها وارتدت قميص النوم الاسود شفاف فقط وجسمها كله باين فنظرت اليها
    وقالت لى ايه رايك فى القميص ده فقلت لها انا بحسبك زعلتى منى علشان كدة
    مبتتكلميش فقالت لى ابدا انا اللى بحسبك زعلت وقلت اصالحك دلوقتى فضحكت وقلت
    لها انا زعلان وتعالى صلحينى فارتمت عليا ونامت جوارى ولم ادرى بنفسى وكانى
    وحش قادم على فريسة بشهوة جامدة ففتحت قميص نومها لارضع فى بزازها وافركهم
    واعلى الى شفايفها لارضعهم وامص فيهم وانزل الى بطنها الحسها والى سرتها
    اداعبها بلسانى الى ان نزلت الى كسها اتشممه وابوسه واداعبه بلسانى وهى لا
    تتكلم الا بالاه والاوف ولا غير ذلك اه اوف واخ كسها ينفتح وينفتح ويعلن عن
    طلبه وتصريح لذبى بالدخول وفعلا امسكت زوبرى بيدها واخذت تلاعب كسها بيه
    وتفرش وتقولى واحدة واحدة فوق وتحت الى ان هاجت وبقيت مش مستحمله وغرسته داخل
    كسها وتقولى نكنيى يلا اه اه اه وانا داخل طالع يمين وشمال بزوبرى اضرب جدران
    كسها فى جميعاتجاهاته وهى تصرخ صراخ اللذه فقلت لها اتوقف فقالت لى ملكش دعوة
    بيا اضرب نيك اه اه اه اى اى اى الى ان جابت شهوتها وانا معها فقالت لى المرة
    دى روح استحمى لوحدك احسن انا مش قادرة وفعلا دخلت الحمام وخرجت لقيتها فى
    سابع نومة غطيتها وجلست اشرب سيجارة الى انى سمعت صوتها قادم ناحيتى وقالت لى
    انت سيبنى نايمه كل ده فقلت لها لقيتك تعبانه فضحكت وذهبت للحمام ... وجاءت
    وقالت لى نعمل سندوتشين نكلهم ونشرب شوية لبن فقلت لها ماشى دخلت المطبخ عملت
    السندويتشات واللبن وجاءت فاكلنا ودخلت المطبخ وغابت ولقيت

    قصص سكس, سكس مصرى, سكس عربى, سكس محجبات,سكس محارم, سكس امهات,سكس اخ واخته,مقاطع سكس,

    votre commentaire
  • تجعل من زوجه اخيها شرموطه

    سكس امهات, سكس اغتصاب, سكس, افلام سكس مترجمة, سكس اونلاين,صور نيك,سكس حيوانات,

    هاي … أنا إسمي سلمي من مصر فتاه محجبه أبلغ من العمر 18 سنه أنا جسمي جميل وسكسي وأشبه الفنانه دنيا سمير غانم في الجسم والشكل وبزازي متوسطة الحجم ولكن عندي مشكله وهي أن طيزي كبيره شويه وسكسيه أوي وتغري أي حد لبسي عباره عن جيبه وبلوزه ماينفعش البس بنطلون عشان طيزي مغريه واعيش مع بابا وماما واخي علي 26 سنه ومراته منار22 سنه وهي جسمها نحيف وبزازها صغار جدا وطيزها صغيرة ودايما تحسدني علي جسمي وفي شهر يوليو 2011 ذهبنا لمصيف مطروح بالساحل الشمالي وأول ما وصلنا كنت لابسه بدي احمر وجيبه طويله لونها اسود ومرات اخي كانت لابسه بدي اصفر وجيبه جينز طويله وهي طبعا محجبه زيي ودخلنا الشاليه ودخلت غرفتي اغير ملابسي ولبست بنطلون قماش احمر ليكرا وكان ماسك اوي علي طيزي الكبيره وبدي حملات ابيض مفتوح من الصدر مبين بزازي المشدودة بطريقه سكسيه وفردت شعري وقلعت الحجاب بحجه ان ده مصيف وحدش عارف حد فيه وكمان الجو حار ومش محتاج تكتيف وخرجت من حجرتي واندهش اخي من منظري وصاح وظل يصرخ ويعلي صوته اعتراضا علي لبسي ووجدت زوجه اخي تنظر لي بتحسر فزوجها يغار عليها ويمنعها من لبس اي شئ سوي البدي والجيبه والحجاب حتي التونيك بالبنطلون يمنعها من لبسه وهنا تكلم ابي وقال له مالكش دعوة بأختك هي لسه صغيره وتعمل ايلي عاوزاه وبعدين اتحكم في مراتك اما اختك فهي من مسئوليتي وخرجنا للبحر وكانت نظرات الشباب لطيزي مستمرة لدرجه ان احد الاشخاص علق وقال دي مش لابسه كلوت ده البنطلون داخل بين الفلقتين وطبعا انا عملت نفسي مش سامعه حاجه وبعدين قعدنا علي شمسيه علي البحر وجلست بجوار زوجه اخي التي ظلت تشتكي من عادات اخي الغريبه معها في موضوع اللبس وقالت لي ان البنات بيطلعوا المصيف ويلبسوا ايلي عاوزينه ويخلعوا الحجاب من الحر ولم تنتهي من كلامها حتي جاء لاخي تليفون من عمله فهو يعمل طبيب بمستشفي بالقاهره وكان لابد لاخي ان يقطع اجازته فورا نظرا لحاجة العمل له لحدوث ظرف طارئ وهنا قرر اخي ان يسافر للقاهره لمدة ي ومين وان يرجع لنا مرة اخري وطبعا ترك زوجته منار معنا وذهبنا للشاليه ليجهز شنطته وبالفعل سافر للقاهره وفي المساء وكانت الساعه الثامنه مساءا وكنت جالسه في البلكونه بمفردي ولابسه شورت قصير اسود وبدي حملات قصير مبين البطن ولونه ابيض وابي وامي دخلوا ناموا من تعب المشوار وكمان من كبر سنهم بيناموا بدري اما زوجه اخي فكانت نايمه بحجرتها وذهبت لها لنجلس معنا للتسليه وخبط علي باب حجرتها وقالت لي انا صاحيه ادخلي وكانت لابسه قميص نوم شفاف احمر مبين صدرها الصغير وكلوت ابيض وطبعا القميص كان لحد الكلوت بالظبط وهنا قلت لها تعالي نعد بالبلكونه فقالت لي حاضر هلبس الروب الاول قلت لها ليه هو علي هنا ولا ايه تعالي بقه نور البلكونه مطفئ وكمان مش هقول لعلي وجت معايا للبلكونه وكانت مكسوفه جدا وقلت لها عيشي حياتك طالما علي مش هنا انتي مش نفسك تلبسي ايلي انتي عاوزاه قالت اه قلتلها طيب خدي راحتك وظلت تشتكي من قسوة اخي عليها ومدي تذمته في اللبس وهنا قلت لها ايه رأيك نسهر مع بعض بره انهارده وقالت لي ماليش مزاج قلتلها بابا وماما ناموا ومش هيصحوا غير بكره ياله بقه قالتلي طيب ودخلت تلبس الجيبه والبدي لكن انا خلتها تقلع تاني وقلت لها بقولك علي مش هنا خدي راحتك البسي بنطلون وبدي قالتلي معنديش قلتلها طيب معاكي لبس بيت زي استريتش قالت اه وبالفعل لبست استريتش بيت لونه اسود ومبين الكلوت الابيض لانه شفاف وكان مبين لون رجليها من شفافيته ولبست بدي حملات اصفر وانا خرجت بلبسي ورةحنا نتمشي علي البحر وهي كانت مكسوفه جدا وقلتلها انا بقه هشيلك كسوفك ده تعالي نروح للكافي شوب نشرب حاجه وقالتلي لأ أنا مكسوفه جدا من اللبس ده وارغمتها علي الذهاب للكافي شوب وطبعا من شدة اضاءة الكافي شوب الاستريتش كان سكسي جدا وشافف كل حاجه ومبين الكلوت الابيض ايلي ماسك علي طيزها الصغيره اما انا فكان الشورت داخل بين فلقتي طيزي الكبيره ومغري جدا ودخلنا للكافي شوب والشباب نازلين بص علي أطيازنا وبزازنا وطلبت شيشه خوخ ليا وكانز كولا ومرات اخويا قالتلي ايه ده انتي بتشربي شيشه قلتلها اه دي جميله وخفيفه ولازم تجربيها وطلبت لها شيشه خوخ واعدنا شويه وبعدين قمنا والشباب كانوا علي اخرهم منا السكس ايلي كنا فيه وهنا روحنا البيت ونمنا والصبح اخدت فلوس من بابا وقلتله انا عاوزه أشتري مايوة بكيني وقالي ماشي ياحبيبة بابا وقلتله ومنار كمان بص كده بتعجب وقالي اخوكي ده عقليه متأخرة ودماغه بايظه قلتله ماهو مش هيعرف وبعدين منار ذنبها ايه وياريت تحاول تتكلم معاه شويه وتلين دماغه قالي حاضر وفعلا جبتلي مايوة بكيني فتله لونه اسود وجبت لمنار مايوة قطعه واحده لونه احمر ومبين ظهرها كله يادوب مغطي طيزها بس ومبين فخاذها وجزء من أردافها ولما وصلت الشاليه دخلت غرفة منار وقلت لها البسي المايوة ياله عشان ننزل البحر استغربت وقالت لأ علي يموتني قلتلها لأ ماتخافيش بابا هيكلم معاه وهيقنعه وهو ايلي جاب المايوة ليكي المهم نزلنا المياه وقلت لها مافيش اي طريق تقدري تاثري بها علي علي جوزك ليوافق علي لبسك ده قالتلي فيه قلتلها ايه قالت لأ مكسوفه قلتلها لأ قولي عشان أقدر أساعدك قالت هو هيموت وينكني من طيزي بس أنا رافضه قلتلها حلو دلوقتي اقدر اقولك مبروك عليكي موافقة علي جوزك علي لبسك قالت تقصدي ايه لا طبعا حرام وبعدين ده مؤلم قلتلها لأ بس ممتع وكمان عشان يوافق وبالمرة طيزك تكبر وتربرب بدل ما هي صغيره كده ضحكت وقالت ماشي لو فعلا طيزي هتكبر وتربرب وكمان يوافك علي لبسي انا موافقه انه ينكني بطيزي بس اجيبهاله ازاي قلتلها انك تغريه بطيزك وقلت لها انا هجيبلك بكيني فتله سكسي موت وهاخدك معايا البحر ونبعتله رساله قبلها نعرفه ان طيزك هايجه موت وعاوزه تتناك من زبه وانك موجوده بالبحر بمايوة بكيني فتله قالتلي بس انا خايفه موت من الالم قلتلها تعالي حجرتي واغلقت الباب وقلت لها اقلعي ووريني فتحة شرجك قالت ليه انا بتكسف قلتله انا هوسعهالك وفعلا قلعت وجبت فازلين طبي من شنطتي بدهن بيه جلدي للحمايه من الاشف وحطيت حبه علي صابعي ودخلته بشويش بطيزها وقعدت العلبلها بطيزها لحد ما دخلت الصابع الثاني ثم الثالث وبدأت تصرخ من الالم وروحت جايبه خياره من الثلاجه متوسطه الحجم ودخلتها بطيزها وقلت لها نامي علي بطنك اليوم لحد الصبح والخيارة بطيزك عشان اول ما تصحي تبعتي الرساله لعلي وننزل البحر وفعلا بعتت الرساله لعلي وفرح انه هينيكها بطيزها وجه جري وهو مش مصدق من موضوع البكيني واول ما وصل ولقاها لابسه البكيني ولسه هيزعق ليها راحت موطيه امامه وطبعا شرجها كان كبر من الخياره فكان واضح جدا من تحت الفتله وطبعل بدأ يسيح ويهيج عليها وهاج اكتر لما وجد شابين جالسين بالشمسيه الموجوده بجوارنا قد شاهدوا شرج منار وهي موطيه واخذذها علي الشاليه وظل ينيك في طيزها بجنون حتي الصباح وفي الصباح قلت لها طمنيني ايه الاخبار قالتلي المجنون جابهم مرتين بطيزي بس فعلا نيك الطيز متعه قلتلها كلها شهر وهتلاقي طيزك كبرت اوي ومن يومها وزوجة اخي ترتدي الجينز الضيق علي طيزها وتظهر صدرها وخلعت الحجاب تماما حتي لما رجعنا للقاهرة وكبرت طيزها واصبحت بحجم طيزي
     
     

    votre commentaire


    Suivre le flux RSS des articles de cette rubrique
    Suivre le flux RSS des commentaires de cette rubrique