• نصائح للتخلص من دهون البطن في أسبوع


    عرب نار
    هناك الكثير من النساء والرجال على حد سواء يعانون من مشكلة زيادة الوزن بشكل مفرط خاصة في منطقة البطن وتركز الدهون في تلك المنطقة بشكل يثير الضيق والغضب والإحراج لكل من يعاني من تلك المشكلة المزعجة لهذا يبحث الكثيرين عن الحلول السريعة للتخلص من دهون البطن.



    في الغالب يتبع الكثيرين انظمة الرجيم القاسية للتخلص من تلك المشكلة ولكنهم لا يقدرن على اتباعها لفترة طويلة نظرًا لما تشتمل عليه من حرمان قاس من أنواع الطعام المختلفة والآثار الجانبية التى تلحق بهم وبصحتهم.




    اليكِ بعض النصائح للتخلص من دهون البطن في فترة قصيرة لا تتجاوز الاسبوع.
    - الاوميجا 3:

    احرصي على تناول الاطعمة التى تحتوي على الاوميجا 3 أو تناوليها كمكمل غذائي على شكل كبسولات وهي متوفرة في الأسواق على الأقل ثلاثة مرات اسبوعيًا.


    حيث يعتبر زيت السمك او الاوميجا 3 من اهم مصادر الفيتامين الذي يحتاجه الجسم لدعم الطاقة والنشاط كما أنها تفيد كثيرًا في انقاص الوزن الزائد والتخلص من دهون البطن.
    - الخضراوات والفواكه:


    يمكن استبدال الأطعمة الغير صحية التى تحتوي على نسبة عالية من الدهون والسعرات الحرارية والأطعمة السريعة بتناول الخضروات والفواكه واللحوم الخالية من الدسم والحليب قليل الدسم والمكسرات والجبن والأعشاب.
    - الأرز الاسمر الأبيض:

    في المقابل ابتعدي عن تناول السكريات والنشويات مثل الأطعمة التى تحتوي على الدقيقة الأبيض والأرز، ويمكن استبدال تلك الاطعمة بغيرها التى تحتوي على الارز الاسمر أو الدقيق الاسمر.
    - المياه:

    لابد من تناول المياه بكميات كبيرة خلال اليوم حيث يساعد الماء في التخلص من دهون الجسم بالكامل خاصة تلك التى تتركز في منطقة البطن كما أن للماء دور فعال في تنشيط الدورة الدموية بالجسم وتعمل على ترطيب الجسم وتجنب مشكلة الجفاف وتعويض الجسم بالمعادن والأملاح التى يفتقدها بسبب الحرمان من انواع كثيرة من الاطعمة.
    -ممارسة الرياضة:

    من الضروري الحرص على ممارسة التمرينات الرياضية بانتظام، حيث تتعدد الفوائد التى يحصل عليها الجسم عن طريق ممارسة الرياضة والقيام بمجهود بدني مستمر فهي تعمل على تقوية العضلات وشد الجسم وحرق الدهون والسعرات بفعالية كبيرة.


    كما أنها ضرورية في الحفاظ على صحة القلب وأجهزة الجسم بالكامل، وفي حالة الرغبة في التخلص من دهون البطن ينصح بالتركيز على التمرينات التى تقوم على شد عضلات البطن والتركيز علي القيام برياضة المشي أو الجري .

    سكس , افلام سكس, سكس عرب, سكس محارم, سكس امهات, افلام نيك, سكس حيوانات

    من الضروري ألا تقل عدد الساعات التى يتم فيها ممارسة التمرينات الرياضية في الاسبوع الواحد عن 10 ساعات بشكل منتظم، ولكن لمن يعانون من بعض المشكلات الصحية التى تحول دون امكانية قياميهم بممارسة التمرينات الرياضية يجب استشارة الطبيب المختص والمتابع للحالة قبل ممارسة التمرينات الرياضية لمعرفة ما لها من آثار جانبية قد تضر بالجسم.


    عرب نار, سكس محارم, افلام نيك, نيك بنت, صور سكس, سكس اخ واخته, قصص سكس,تحميل افلام سكس,سكس امهات,سكس ام وابنها,


    votre commentaire

  • زوجي ناكني في خرم طيزي في ليلة الدخلة

     
     
       
     
    أنا هالة عمري 24 سنة، متجوزة من سنتين، وأتمتع بقدر معقول من الإثارة، فجسمي جذاب وتناسق زي ما صيقاتي دايماً بيقول لي …. وكمان صدري مشدود، وطيز جذابة أوي … وكنت دايماً بأفتخر بطيزي وأتفنن في إني أبرز مفاتني، فكنت بألبس جيبات ضيقة توصف أدق تفاصيل طيزي وأردافي. كان أي حد يشوفني ما يقدرش يرفع عينه عن طيزي المشدودة، وكنت دايماً باسمع نصايح صديقاتي إني أبين سحر طيزي وفاتنها على أساس الطيز الجميلة اللي عندي … وعلى أساس إن الرجالة بتبص دايماً على طيز الست أكتر من أي حتة تانية في جسمها، بس ما كنتش أعرف إن خرم طيزي اللي الناس بتحسدني عليها هتكون سبب معاناتي في إجمل لحظات النيك وممارسة الجنس. من سنتين أتقدم لي شاب أكبر مني بخمس سنين عشان يخطبني، وكان وسيم وطويل، وعنده مكانة إجتماعية مرموقة، ومن الصعب إن أي واحدة ترفضه … واستمرت الخطوبة فترة قصيرة أوي لإنه كان جاهز من مجاميعه، ومش ناقصه أي حاجة صغيرة أو كبيرة. أشترى لي شقة كبيرة أي واحدة تحلم بيها، وعملنا فرح كبير كان كل الموجودين فرحانين ومبسوطين ومن ضمنهم أنا لغاية أول ساعة قضيتها معاه في بيته واللي غيرت حياتي
    سكس عرب, سكس عربى, قصص سكس, نيك عربى. تحميل افلام سكس, سكس امهات, سكس اخ واخته,سكس مصرى,سكس محجبات,
    بعد ما دخلنا الشقة بدأ يبوسني ويمصمص في شفايفي جامد، ويدوس على طيزي بمنتهى القسوة، وبعد كده قال لي إدخلي يا حياتي أوضة النوم وأنا هأجي وراكي. كانت أفكار كتيرة بتدور في دماغي … النهاردة هأدوق ممارسات نيك جامدة وأستمتع بكل اللي كنت بأسمع عنه من صاحباتي على الرغم إني كنت خايفة من عملية فض البكارة بس طمنت نفسي، وأتخيلت إني في أحضان جوزي، وبلف رجلي على ضهره وزبه داخل في كسي وواصل لحد أعماق رحمي. يااااه شعور رائع تتمناه أي واحدة. كنت لسة لابسة فستان الفرح وما فيش خمس دقايق ودخل جوزي الأوضة مش لابس غير سليب ضيق باين منه زبه الضخم. ان منظر رائع أو. كان عامل شبه لعيبة كمال الأجسام، والانتفاخ اللي كان في السليب اللي لابسه أكد لي إنه عنده زب ضخم … بص لي بصة كلها شهوة وجنس، وأنا من كتر خجلي ما قدرتش أبص له … راح جوزي ناحية الدولاب وطلع شريط فيديو وحطه في الجهاز، وبعدين قرب مني وحضني جامد حسيت إن روحي هتطلع مني، بس صوت الفيديو قطع الهدوء اللي كان في الأوضة وخلاني أبص ناحية التليفزيون. كان في الفيديو شخص بيدخل أوضة، وبنت نايمة على السرير. قرب منها، وبدأ يطلع زبه من الكيلوت. بعدها البنت جابت علبة كريم، وحطت منها على زب الراجل، وبعدين قلعت هدومها ولفت جسمها ناحية زبه، والراجل راح مدخل زبه في طيز البنت وهي آخر استمتاع…
    كل ده وجوزي باصصلي عايز يشوف تعابير وشي. وبعد كده قفل التليفزيون وسألني رأي ايه في اللي أنا شوفته. ما لقيتش جواب أقول له لإن الخجل والمفاجأة كانت مسيطرة عليا. وبعدين سألني جوزي تفتكري إيه اكتر حاجة بحبها فيكي؟ طبعاً ما رديتش عليه بس هو كمل وقال طيزك. قال كده وهو بيناولي علبة كريم، وساعتها عرفت جوزي عايزايه. هو عايز ينيكني في طيزي في ليلة الدخلة. حاجة غريبة إزاي يسيب كسي النضيف الجميل ويفكر ينيكني من ورا في ليلة زي ده. وبينما الأفكار بتلف في دماغي، نزل جوزي السيلب اللي كان لابسه، وظهر زبه …. كان كبير وضخم، وطوله ما يقلش عن 17 سنتي، وعريض بشكل كبير. وبعدين قال لي يلا يا حبيبتي حطي من الكريم، ومسك أيدي جامد ورحت ناحية علبة الكريم، وحطيت كمية صغيرة منه على ايدي، بس هو طلب مني إني أحط كمية أكبر، وراحت إيدي لزبه …. حسيت برعشة جامدة، وأنا بأحط إيدي على زبه، وأدهنه بالكريم، وكل اللي كان في دماغي إزاي هيدخل زبه الكبير ده في خرم طيزي الصغير اللي ما فكرتش في يوم إني حد ينيكني فيها.
    ظهرت علامات الاستمتاع على جوزي وأنا بأدهن زبه بالكريم لغاية ما قام فجأة، وشدني من إيدي، وقلعني الفستان وبعدين القميص والسونتيانة، والكيلوت بسرعة عجيبة، وأنا ما بأتحركش، وبعدين باسني بوسة جامدةـ، ولف طيزي ناحية زبه، وقعدني على الأرض، ورمى بطني على السري، وبعدين قعد على الأرض ورايا، ووسع رجلي الاتنين، ولسه هيبدأ قولت له “لا أنا خايفة” . قال لي: “متخفيش يا حبيبتي إنتي مش شفتي البنت في الشريط كانت مستمتعة إزاي.” كلامه كان حقيقي البنت كان باين إنها مستمتعة وهو بيدخل زبه ويطلعه من طيزها بسهولة … جاب علبة الكريم، وحط كمية قليلة على خرم طيزي وبدأ يفرك كسي من ورا … حسيت بالذوبان جامد، وما فيش لحظات وحسيت رأس زبه قدام خرم طيزي. بعيد ضغطني لقدام،وبدأت أحس بالألم فجوزي حط أيده على بقي، ودفع زبه الضخم في خرم طيزي، وأنا صرخت جامد لغاية ما حط زبه كله في طيزي، وما أتحركش تاني … حسيت بالألم بدأ يقل، والمتعة تزيد خصوصاً لما بدأ يدخل صباعه في كسي ويدخل ويطلع زبه من طيزي. وهمس في وداني بحب طيزك يا أحلى طيز في الدنيا. فضل جوزي ينيكني من طيزي لمدة ربع ساعة وصوابعة بتلعب في كسي لغاية ما قذف لبنه في طيزي. كانت لحظات نيك ممتعة مع إنها كانت مؤلمة جداً.
     


    افلام سكس حيوانات, افلام نيك مترجمة, مقاطع سكس, سكس مترجم, مشاهدة سكس, سكس محارم,صور سكس,

     


    votre commentaire
  • عبير مع سواق التاكسى

    هاي انا عبير مطلقة وعايشة في شقة سبهالي طليقي هحكيلكم عن حكاية حصلت معايا قريب جت صحبتي وهي عايشة فوقي في العمارة وطلبت مني اننا نجيب ملابس عشان الشتا وكدا فوافقت اني انزل معاها لاني كنت محتاجة اشتري هدوم فعلا واتفقت معاها بالليل ننزل ونشتري هدوم وفعلا نزلنا بالليل اشترينا كل الطلبات اللي محتاجنها وكنا مبسوطين يعني خروجة ومع بعض وصحبتي واحنا بنشتري كانت جريئة جدا مع البياعين وكانت بتدي ارقامها ليهم وكنت بحظرها لاكن هي من النوع الجريء بتحاول تجر علاقة معاهم عشان يرخصوا الحاجة وانا ببقا بصراحة نفسي ابقا في جرائتها واتكلم لاكن بخاف حبة المهم خلاص اشترينا وقررنا نروح لان جبنا طلبات كتير جدا
    شورنا لسواق تاكسي كان شاب اول ما شفنا نزل بسرعة وشال عننا الحاجة وعجبني اللي عملة وهو بياخد مني الحاجة كنت باصة لعنية ووشة لان عجبتني ابتسامتة قوووي ومحستش غير وهو ماسك الشنط من ايدي وايدة لمست ايدي ساعتها حسيت بنار فيا

    اول ما ركبنا التاكسي لقيت صحبتي عمالة تتكلم وتضحك وتدردش معاة زي انتا جتلنا من السما وانتا من فين
    كنت مستنية اي فرصة اتكلم معاة بس مش عارفة
    فرحت طلعت الاجرة في نص الطريق وحبيت ادهالة عشان المس ايدة مرة تانية وبالفعل المرادي اديتوا الاجرة اول ما لمس ايدي محبتش اضيع الفرصة وحبيت امشي ايدي علي ايدوا صحبتي لاحظت اني طولت وانا بدفع واول ما رجعت ايدي
    لقتها مميلة علي ودني وبتقلي الواد مز فرحت ابتسمت فلقتها بتقلي طب شوفي كدا هعملك فية اية
    فلقتها بتفولة انتا بعد كدة بقا

    هتوصلنا في كل مكان اصل احنا ستات ومطلقين ومفيش معانا راجل لقيتة ابتسم وفرح قوووي بكدة
    وقال عنيا انا اطول اني اوصلكم فرحت رديت علية قولتلة اللة يخليك متشكرين لزوقك حبيت اني اخش في الموضوع

    ووصلنا تحت العمارة لقيتة بيقول خلاص بقا انا هطلع الحاجة فوق ليكوا فقلتلة لا مش عيزين نتعبك احنا هنشيل فراح اصر وقال لا ادام عيزني معاكوا ديما يبقا وادام عرفت ظروفكوا يبقا واجب عليا

    فرحنا طلعنا وهو لحقنا فصحبتي لقتها بتقلي يخربيتة لو يجي فرحت بصتلها وقولتها بطلي واتمنيت جوا نفسي انوا داخل ونايم معايا فلقتها بتقول متفكري قولتلها هنتحرج كدة قالت لا متخافيش احنا هنعزمة ونشوف

    واول ما وصل لقتها بتقولة دخل الحاجة جوا معلش واستنا عشان ادام وصلتنا هتشرب حاجة ساقعة فلقيتة وافق بدون تردد وهو بيبص ليا وبيبتسم

    وكانت نظراتة انوا فاهم اننا عيزين ننام معاة ودخلت صحبتي تجيب حاجة يشربها ساعتها قعدت قدامة فلقيتة بيقلي بس غريبة انتوا حلوين ومتجوزتوش فقلتلة لا هو انا اصلا مش بفكر في الجواز دلوقتي لاني اتعقدت خالص

    ووسط الكلام لقيتة عمال يبص لجسمي وحرك ايدة يدري في زبرة اللي عمال يقف اول ما شوفت حركة ايدة هجت خالص وحسيت نفسي باخد نفسي بالعافية لاني كنت تعبانة قووووي
    وكنت باصة لزبرة قووووي فلقيتة باصصلي ومبتسم وكانت عيني علي زبرة ولقيت صحبتي جابت الحاجة ودخلت فقعدت جمبة

    واول ما قعدت بصت للسواق لقيتة عمال يحرك في زبرة عشان يدارية فقالتلة خد راحتك مالك قاعد مش مرتاح
    فالها لا انا مرتاح كفاية قاعد مع اتنين قمرات
    فرحت انا من قمة هيجاني اللي وصلتلها قولتلة خلاص اختار بقا عروستك وضحكت فلقيتة بيقول انتوا عرايس متتسبش انتوا لو معايا مش هسيبكوا فراحت صحبتي قالتلة ادينا معاك

    وحطت ايدها علي رجلة كانها بتهزر فراح هو خد جرائتة وحط كف ايدة علي زبرة وصحبتي راحت قالتلة مش قولتلك خد راحتك وراحت حطت ايديها علي زبرة وقعدت تبوس فية وهو حاضنها ساعتها مستحملتش وقومت وهو بيبوس فيها وحضنها قومت وطيت
    ورحت فكيت حزامة ودخلت ايدي اول ما مسكت زبرة وحسبت بسخونيتة هجت قووووي كان كبير قوووي ومنتصب وكان اللبن مغرقة فقمت طلعتة وقمت مسكتة وقعدت امص فية وانا مغمضة عيني وحاسة بسخونيتة وهو جواة بقي ومتعتة
    وفضلت امص في برة لحد ما صحبتي سابت حضنة قوم ونزلت تمص فية وهي بتمص قومت وقفت وقلعت كل هدومي

    وهو قعد بلص لجسمي ويطلع في اهات وهو باصصلي وصحبتي بتمص في زبرة وبعدين قومت جيت حطيت ايدي علي وشة وقعدا امشي ايدي وقلعتة القميص والجاكت وقامت صحبتي قامت قمت مسكت راسة وخليتة يوطي علي كسي ويلحسة ويمصة وكنت عمالة اشد في راسة قووووي علي كسي من الهيجان اللي كنت فية وهو بيلعب لسانة علي كسي وبعدين قامت صحبتي مسكت زبرة وهو قاعد وثبتتة وقالتلي اقعدي يا عبير

    قمت قعدت علي زبرة اول ما قعدت علي زبرة ودخل حسيت بنار في كسي وحسيت نفسي مش قادرة خالص فراحت صحبتي نزلتني وضغطت عليا بايدها فوقت قعدت علي زبرة كلة واهاتي كانت شوية وهتوصل الشارع

    وحسيت نفسي في دنيا تانية وقعدت اتنطط علي زبرة قووووووي لحد ما بقا بيصوت هو من المتعة وهو شيفني فوق زبرة وعمال يقفش في بزازي

    ووسط النومة الجميلة جت صحبتي وقالت وانا مليش نصيب فراح قالها انا مش هسيبكوا كدة وراح رفعني من علي رجلة وراح نومني علي الارض وهي كانت قلعت ونومها جمبي وقعد ينيك فيا وفيها واحنا الاتنين صويطنا كان مش معقول بجد كان احساس روعة

    وهو عمال يرفع رجلي ويدخلة في كسي ويقعد ينيك قووووي فيا وانا حاسة بية وشيفاة قدامي وحساة بنار كسي ومتعة ملهاش حل وخصوصا وهو بيعمل لصحبتي كدة وعمال ينيك فيها ويدخل صوابعة في كسي

    وفجاءة لقيتة قام طلع زبرة وحطة فوق بزازي وفضل ينزل في اللبن علي بزازك وجسمي وانا كنت هتتجنن من المتعة بكدا وقعد ينزل علي صحبتي علي جسمها حسيت نفسي مش قادرة اقوم المنظر فمسكت زبرة وقعدت امص فية بلبنة اللي عمال ينزل
    واتمتعنا قووووي في اليوم دة وبقا سواقنا اللي بيمتعنا كل ما نحتاج

    افلام نيك
    قصص سكس
    تحميل سكس
    سكس امهات
    سكس محارم
    عرب نار
    صور سكس
    سكس اغتصاب
    سكس محجبات


    votre commentaire
  • حكايتى من اول الاتوابيس لحد ما اتجوزنى



    افلام سكس حيوانات, سكس مصرى, سكس اجنبى, سكس امهات, سكس محارم, سكس اخ واخته,عرب نار, سكس حيوانات,افلام نيك,سكس حيوانات, سكس عربى,سكس مصرى,
    انا بنت ملتزمة ومتدينة ومعروفة باخلاقي وشخصيتي مرحة وبحب الحياة وكانت كل معرفتي بالبنات بس ولو فيه اولاد يبقى في اضيق الحدود يعني في حدود الدراسة او الشغل وكانت البنات بتحكي ليا قصص كتير وكتير من الشباب كان بياخد واحدة يرافقها ويمارس معاها الجنس وانا كنت ببعد ديما لكن ديما بيتكلموا معايا في الجنس وياثروا عليا لان جسمي مثير واي شاب كان يتمنى انه يمشى معايا حتى البنات كانت بتتمنى تمارس السحاق معايا ومن هنا بدات اعرف حاجات كتير عن الجنس بس مش علشان المتعة لكن علشان المعرفة علشان محدش يضحك عليا لان بنات كتير بتقع في الغلط لانها جاهله ومش عارفة حاجة

    كنت ديما اقول ليهم اني مش حعمل حاجة الا مع انسان واحد وبس وانا مخلصه ليه من دلوقتي حتى لو هو لسه في علم الغيب وكنت متمسكة بمبادئي اوي

    عرفت ان كل واحد له غاية واحدة وهي الممارسة وشوفت افلام جنسية لقيت كلها عن الممارسة وان الشباب والبنات بيحبوا الافلام دي وبتثيرهم لكن انا مش بحس باثارة منها ولما قولت كده اتهموني اني باردة جنسيا وكانت وسيلة علشان يضغطوا عليا واكون زيهم

    واحدة صحبتي فرجتني على افلام جنسية بس لقيتها مش ممتعة لكن بحس بمتعة قوية من البوس والاحضان واللحس وكنت بتخيل حبيبي وهو بيعمل معايا كده وكنت بعشق اي حاجة من ورا ماعدا الممارسة وكنت بتضايق اوي لان مفيش حد بيعمل كده وكنت بحلم اني لقيت الانسان اللي يفهم رغبتي ويعمل معايا كده ويكون ليا انا لوحدي

    في يوم صحيت تعبانة وهياجة اوي لدرجة اني كنت واخدة قرار اني اكلم واحدة صحبتي في الموضوع ده واخليها تلمسني من ورا و تحضني وتبوسني بس كنت خايفة لاني عارفة انها تعرف شباب وممكن مع الوقت تعرفني بيهم وتستغل رغبتي وضعفي قصادها

    في اليوم ده كنت خارجة الصبح بدري وكان الشارع زحمة جدا ومفيش مواصلات ولاتاكسيات وانا في العادة مش بركب مواصلات الا نادرا والا اركب تاكسي ولمحت شاب شكله محترم اوي وارتحت ليه واتمنيت ان يكون حبيبي شبه الشاب ده وهو كمان لمحني وبقى يبص عليا وبعدها بلحظات جه ميني باص وطبعا كان زحمة جدا وانا كنت حتاخر اوي فركبت وهو ركب ووقف ورايا وانا كنت حاسة بالامان من مجرد وقفته ورايا كاني اعرفة وفجاة فرمل مرة واحدة كنت حقع راح الشاب ده سندني وقالي امسكي نفسك فشكرته وانا من جوايا كنت بتمنى اني اقع عليه هو وبتخيل انه بيضحني من ورا وفكرت اني الزق فيه لكني خفت ياخد عني فكرة وحشة واني بنت مش كويسة وكنت واقفة محتارة وبفكر وحاسة باثارة وهيجان جامد اوي من وقفته ورايا بس وهو كان بيحاول انه ميلمسنيش رغم الزحمة ولما كرسي فضي خلاني اقعد وكان باين انه مؤدب ومحترم اوي وانا كنت عايزة احس ولو بلمسه من ورا واجربها وهو واقف جنبي لاحظت حاجة بارزة من البنطلون وكان واضح اوي وهو بيحاول يخبيه باي حاجة فابتسمت وعرفت انه كمان هايج اوي وقوي كمان وهو لمح ابتسامتي ولما جيت انزل قمت وهو وقف ورايا وكنا في اخر الطرقة ومفيش حد ورانا وفجاة دخل ايده في الجيبة وقرص بصباعه جوة طيزي اوي انا اتفاجئت بجرئته ووقفت شوية استوعب اللي حصل فدخل صباعه جوة طيزي تاني بعنف كانه بيرفع جسمي من ورا وصباعه جوايا اوي ولعب بصباعه جوة طيزي شوية وانا كنت حتجنن من الاحساس ده عرف منين اني بحب كده والزاي اصلا يعمل كده ونزلت من غير اي رد فعل بس هو كلمني وعرفني بنفسه وقالي انه كان حاسس بيا من اول ماشفاني فقلت له انت معملتش كده ليه من الاول فقالي نعم؟ ففوقت لنفسي وقولت له قصدي ازاي تعمل كده؟ انا كان ممكن افضحك والم عليك الناس فقالي انا حاسس بيكي فبلاش تلفي وتدوي انتي بتحبي اللي عملته مش كده؟ فسكت فقالي انا عايز اتعرف بيكي ونكون اصدقاء واتعرفنا ببعض بس كنت متوقعه انه يقول كلام تاني خالص ده بيكلمني باحترام وادب رغم اني ضعفت قصاد اللي عمله ده وكان اول واحد ياخد رقمي وبعدين مشي وقالي حنكمل كلامنا وقت تاني علشان متتاخريش

    كنت مش طبيعية في اليوم ده وكنت بسرح كتير في الشاب ده وفي اللي عمله وكنت بتمنى يكون هو المتعة والجنة اللي بحلم بيها لكن كنت خايفة يكون زي اي واحد بيعمل ده كله علشان يوصل لغرضه مني ويرميني ويدور على غيري

    سكس نار, عرب نار, سكس محارم, سكس اخوات, سكس عربى, تحميل سكس

     


    votre commentaire
  • الاميرة والعبد الاسود


    السن / 28 عام ..... متزوج .احب جو التحرر... الرياض
    اسمي ماجد من السعوديه وبدأت قصتي مع التحرر من كان عمري 24 عام قبل زواجي بسنتين
    وكانت مع الانترنت كان لي أخ كبير يحب الانترنت وإذا سافر آو طلع الآستراحه ادخل آنا الانترنت. كان يعطيني فرصه اشوف واتفرج وكان يدخل مواقع السكس وانا لفت انتباهي المواقع هذي لان لي رغبة فيها خاصتآ قصص نياكة الزوجه امام زوجها. كنت متخرج من الجامعه واشتريت كومبيوتر خاص لي وصرت بعدها ادخل براحتي خاصتا بعد زواج اخوي هذا بنفس ألصيفيه.
    ماصار يسكن عندنا وبقيت انا وامي وابوي وخواتي ثنتين ..
    خواتي خمس ( ثلاث متزوجات وثنتين ماتزوجو)
    اصبح عندي جو فراغ كبير وصرت اروح لصديق لي بالجامعه باستراحه مع شباب غيره وبعد
    فترة صرت اشرب معهم أيام العطله الأسبوعي
    ابوي غني والحمد *** وطلب مني اشتغل عن احد معارفه صاحب شركات الى ان تجي لي وظيفه .
    أشتغلت شهرين وطلب مني اتزوج من احد قريباتنا وسألت عنها ماعجبتني جسمها ورفضت
    وطلب مني اختار وفاتحتني احد خواتي اللي ماتزوجو ببنت زميلتها ونفس مواصفاتي اللي احب
    وهي مزيونه بيضاء مليانة . صرت اكلمها تلفون احيانا .
    وافقت انا بعد ماشفتها وخطبناها وقالو الزواج بالصيف وانا استعجلت وتزوجنا بعيد رمضان
    تزوجت وسافرت جده ومكه وقعدنا اسبوعين ورجعت الرياض. وكانت متخرجه هي واصغر مني بسنه ومزيونه مره وجسم سكسي ودلع يعني عز الطلب
    انا كنت مبسوط وهي كانت مبسوطة وكنت ساكن عند ابوي بالبيت كل الدور الثاني لي لآن ابوي رفض اطلع خاصتا بالوقت الحالي .
    زوجتي كانت مو ملتزمه ومو فري مره ماتحب النت وماتبي قنوات سكس وطبعا تروح لأهلها لو عرفت اني اشرب اذا رحت الاصدقاء . وحاولت مره اطلب منها انيكها مع الطيز قامت القيامة ذاك اليوم . ومره طلبت منها تشتري وتلبس عباية مخصرة نطلع نتسوق ورفضت
    صرت اقضي اوقاتي بالنت والشغل بس وصارت المسافه بيني وبين زوجتي تبتعد.
    انا متحرر واحب السكس المختلف وصرت ادخل مواقع وتشات بالتوك وتعرفت بناس كثير
    وكنت ابحث عن صداقه أبديه وطال بحثي والانترنت كلهم كذابين وانا مجربهم .
    وكنت ابي زوجتي تتحرر معي وتترك الانغلاق خاصتا ان الانترنت سيطر علي وعلى رغباتي وتولدت رغبات غريبه لو انها بالغرب مباحة لكن عندنا الوضع مختلف .
    زوجتي صارت تسألني ليش مبتعد وصرت اتمنى اعيش كل جو معها وصارحتها مره وقلت لها لازم تقدمي تنازلات مثلا النت والدش .
    وافقت هي؟ وقلت ......حلو كل شي بالتدريج ينجح .
    بعدها باسبوع جبت كرت قنوات سكس وسكتت هي واحيانا تشوف مجبره
    وبعدها دخلت هي معي النت مواقع وماقالت شي وصارت تحب تقرأ القصص المحرمة!!
    وتتعجب وتسال وكل يوم تقول جتك قصه جديدة اقرآها ؟؟
    في هال وقت كنت ابحث في النت عن شاب بمواصفت معينه اسمر(عبد)ونياك يعني عليه زب مثل لي نشوفه ببعض افلام السكس على ان لايكون من المملكه وبسرعه لم اتوقعها جانا الرد من بلد لم اتوقعه من رومانيا شاب اسمه منير هاجر من العراق ومن اسره كانت زمان تعيش في بلاط ملك العراق السابق (عبيد السلطان)ولازالت اسرته موجوده في العراق بس هو موجؤد للدراسه في رومانيا وصرت ادخل عشان ادردش معه ماسنجر وبدت علاقتي فيه تكبر يوم بعد يوم ....
    ومع ان النت مافيه ثقه الاا اني ارتحت له .. عمره 26سنه وطلبت منه ان يوريني زبه لني بصراحه ابغى **** كامل المواصفات يعني جسم على زب وكان فعلآ كل ما اتماناه موجود فيه..
    عرضت عليه المؤضوع (ابغاك تنيك زوجتي بشرط ان اكون موجود حين تنيكها
    واتفقت معه نخطط للجو كله ,



    سكس امهات

    سكس محارم
    سكس مترجم
    سكس ام وابنها
    سكس اغتصاب
    صور سكس
    صور سكس


    votre commentaire


    Suivre le flux RSS des articles de cette rubrique
    Suivre le flux RSS des commentaires de cette rubrique